Svakodnevno se plasiraju informacije o ugroženosti naše planete, te koliko je loše tretirana od strane svojih stanovnika. Čovjek je zagadio vodu, zrak, tlo. Kako uvijek postoji način, da se riješi problem, tako bi se i prilagođavanjem postojećih industrijskih postrojenja evropskim standardima i korištenjem novih tehnologija, manje zagađivao zrak koji udišemo. Također, smanjenjem potrošnje energije i korištenjem obnovljivih izvora energije uticalo bi se na smanjenje ispuštanja štetnih gasova u vazduh, te smanjenje potrošnje fosilnih goriva.
Otpad i postupanje s otpadom prepoznati su kao jedan od ključnih problema današnjeg društva. Na razne načine se može pridonijeti rješavanju problema otpada i očuvanju prirodnih resursa. Odgovornim postupanjem s otpadom po principima “smanji, ponovo koristi i recikliraj”, značajno se može smanjiti količina otpada za odlaganje, čuvajući na taj način okoliš.
Učenici i profesori Srednje elektrotehničke škole, kao jedne od škola koja učestvuje u programu Eko škola u okviru projekta „Misli o prirodi!“, koji implementira Centar za promociju civilnog društva (CPCD), a finansijski podržava Švedska uprkos trenutnoj situaciji i online načinu izvođenja nastave svakodnevno iznalaze načine da kroz aktivnosti na redovnim časovima osmisle, urade i prezentuju nešto novo po pitanju očuvanja i zaštite životne sredine.
Unazad nekoliko godina, učenici prvih razreda na časovima informatike po završetku obrade nastavne cjeline “Microsoft Word” kao završni projekat imaju za zadatak da napišu seminarski rad koji obuhvata sve nastavne sadržaje koji su ključni po pitanju informatičke pismenosti iz ove oblasti. Do sada su to bile teme iz struke, međutim ove godine je profesorica Belma Delić učenicima odlučila dati mogućnost da obrađuju teme vezane za očuvanje i zaštitu životne sredine (Recikliranje otpada, Uzroci onečišćenja okoliša, Važnost vode na zemlji, Zaštita okoliša, Važnost energije u svakodnevnom životu, Klimatske promjene, Zagađivači prirode, Kako zaštititi životnu sredinu?, Biootpad, Solarna energija, Odvojeno skupljanje otpada, Eko škole).
Svaki učenik je po završetku izrade seminarskog rada imao i mogućnost prezentiranja saznanja do kojih je došao. Učenici su zaista s puno ljubavi pristupili izradi ovog zadatka što je na kraju rezultiralo jako interesantnim i krajnje korisnim sadržajima i idejama. Zaključak koji je izveden na kraju je da svaki pojedinac kroz svakodne aktivnosti može napraviti pozitivnu promjenu u očuvanju životne sredine. Stečeno znanje samo po sebi nije dovoljno, treba ga odmah i primjeniti!
Eko odbor Srednje elektrotehničke škole Sarajevo